Освітній процес в ДНЗ під час карантину

12 березня усі заклади дошкільної освіти були переведені на дистанційне навчання, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року № 211, Указу Президента України від 13 березня 2020 року №87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-coV-2», та інших нормативних актів.

Освітній процес, а також виконання іншої організаційно-педагогічної, методичної роботи у закладі здійснювався шляхом проведення дистанційного навчання із використанням інформаційно-комунікаційних технологій. В умовах карантину акцент робився на взаємодії вихователів та батьків дітей. Проводились консультації щодо розпорядку дня, харчування, діяльності вихованців, а також онлайн - заняття. Створена картотека з переліком ресурсів із вправами та завданнями для дітей, поради батькам та корисна інформація щодо занять.

Здійснювався контроль за роботою педагогів під час проведення дистанційного навчання із використанням ІКТ шляхом збору інформації надісланої від вихователів про роботу з батьками і дітьми, щодо виконання календарного планування, освітніх програм відповідно до тематичних тижнів та розкладу занять.

Під час карантину широко використовували інтернет ресурси інформаційного освітнього простору для особистісного зростання кожного учасника освітнього процесу. Вихователі мали можливість підвищити свій фаховий рівень через самоосвіту на освітянських порталах: Педрада, Всеосвіта, та виготовити/оновити дидактичні та демонстраційні матеріали, для роботи з дітьми.

Вся актуальна інформація про роботу закладу, дистанційну освіту, взаємодію з батьками, дітьми під час карантину відображалася на сайті Стрижавського ДНЗ «Казка», на порталі Класна оцінка.

На допомогу вихователям з метою психологічного супроводу та надання методичної допомоги були створенні групи підтримки у мессенджері практичним психологом і вихователем методистом, де висвітлювались рекомендації по роботі з батьківською спільнотою, взаємодії з вихованцями, по виготовленню розвивальних та дидактичних матеріалів.

Методична робота здійснювалась згідно зі структурою освітньої роботи. Кількісний і якісний аналіз оцінювання методичних заходів, проведених упродовж навчального року, показав, що всі вони мали науково - методичний і пізнавальний характер, сприяли підвищенню професійної компетентності педагогів.

Взаємодія з батьками та дітьми під час дистанційного навчання:

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування